HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="https://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4563. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + đtörzsemelésđ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + ˘sétálás˘+ ¬alkarozás¬

2020.05.07. 18:03 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 20 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1- kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, sétálás: a munkaidőm alatt 17,03 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Hajnali 4 óra 45 perckor keltem. Mivel a héten rendesen edzek, ezért végig alszom az éjszakát, szinte teljesen elájulva. Este 8-kor viszont már lefeküdtem és csak 4:30 körül ébredeztem. Addig nem tudtam magamról, nem ébredtem meg, Ahogy felkeltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél, még a munka kezdés előtt edzettem. Ugyanazokat és ugyanabban a sorrendben végeztem el a mozgásokat. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. A szél fújt, de nem olyan erősen, mint tegnap és nem volt olyan hideg. Ezért egy kissé lazább tempóban csináltam meg ezt a hét mozgást. A tricepszezés után a deltázás és a zsír égető következett. Majd ismét a szabadban folytattam az edzésemet, az erősítéssel. A saját testsúlyos erősítésnél éreztem, hogy kezdek egy kissé elfáradni. Aztán elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17,03 kilométert gyalogoltam le. Amint hazaértem a munkából, azonnal teljesítettem az alkarozást. A mai napon is 13 edzésem volt, mint a héten minden nap. Ezzel együtt a héten eddig 52 edzésem volt. Ez pontosan napi 13 edzéses átlagnak felel meg.

Szólj hozzá!

Címkék: felülés kitörés tolódzkodás erősítés sétálás zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1115669020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.