HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4612. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + đtörzsemelésđ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + ˘sétálás˘+ ¬alkarozás¬

2020.06.25. 18:43 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 30 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 3 kilométer lefutása, sétálás: a munkaidőm alatt 16,80 kilométer legyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2x 50 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Mivel az uszoda mától ismét nyitva van, a korona vírus után, ezért ma korábban keltem. Az eddigi fél 5 helyett egy órával korábban keltem. Tegnap egy kcisivel korábban feküdtem le és végig aludtam az éjszakát. 3:30-kor megszólalt az órám, de én előbb ébredtem és vártam, hogy megszólaljon az órám. Amikro ez megtörtént, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél elsőként a kötelező dolgokat végeztem el, majd edzettem egyet. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Ezután a lezárt konditeremben folytattam az edzésemet. A tricepszezést, a deltázást és a zsír égetőt itt végeztem el. Majd ismét a szabadban folytattam az edzésemet. Az erősítést saját testsúllyal teljesítettem. Az uszodában következett az edzés befejezése. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg. a hasazást és a futást márciustól nem csináltam és ezért ma kissé furcsa volt. A hasazás végére kissé fájtak az izmaim. A futást nehezen kezdtem, de a végére már jobban ment. A 3 kilométert 18 perc 45 másodperc alatt futotam le. Ezek után lekezdtme dolgozni. A munkaidőm alatt 16,80 kilométert gyalogoltam le. A munkából hazaérve azonnal elvégeztem az alkarozást. A mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 60 edzésem volt. Ez pontosan napi 15 edzéses átlagnak felel meg. A hetem szépen alakul. Már csak egy munkanap van hátra és persze a hétvége, ezen a héten.

Szólj hozzá!

Címkék: futás felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr1915935726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.