HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4618. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + đtörzsemelésđ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + {erősítés} + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + /futás/ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.07.01. 18:12 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 30 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, futás: 2 x 20 kör (3 kilométer) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 16,47 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés. 

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban már mentem dolgozni. 3:30-kor keltem, de már előtte ébredeztem. Amikor megszólalt az ébresztőm, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező feladataimat végeztem el, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg. Igyekeztem a végrehajtásával és így ezeket a mozgásokat 10 percen belül elvégeztem. A lezárt konditeremben végeztem el a tricepszezést, a deltázást és a zsír égetőt. Szerencsémre be tudok jutni a lezárt konditerembe és így ezeket a mozgásokat is meg tudom csinálni. A szabadban folytattam az edzésemet. A erősítés 600 darabját saját testsúllyal teljesítettem. Majd az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg, a hasazás előtt. A mai napi futásnál csak lefutottam a 3 kilométeres távot. Nem tempót futottam, hanem csak lefutottam a 2 x 20 kört a medence körül. A munkaidőm alatt 16,47 kilométert gyalogoltam le. Amint hazaértem a munkából, azonnal megcsináltam az alakorzás 200 darabját. A mai napon 16 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 30 edzésem volt. Ez pontosan napi 10 edzéses átlagnak felel meg. A hetem kezd szépen alakulni.

Szólj hozzá!

Címkék: futás felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5615977342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.