HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

augusztus 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="http://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4627. *tolódzkodás*+[lábazás]+ßkitörésß+\felülés\+ đtörzsaemelésđ+÷oldalazás÷+=itthoni erősítés=+ &tricepszezés&+^deltázás^+˝zsír égető˝+{erősítés}+ |gladiátor|+ĐhasazásĐ+°ugrálókötelezés°+×4 ütemű fekvőtámasz×+ /futás/+˘sétálás˘+¬alkarozás¬

2020.07.12. 19:38 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 30 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab gyakorlat, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a hasizom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, futás: 3 kilométer (2 x 20 kör) lefutása a medence körül, sétálás: a munkaidőm alatt 21,34 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Mivel a kollégámmal elcseréltem a műszakomat, ezért ma hajnalban keltem. Tegnap aránylag korán lefeküdtem, de nem tudtam aludni. Ezt a bejegyzést is utólag írom, mert elutaztam és nem voltam számítógép közelében. Visszatérve a bejegyzésemhez, nem sokat és azt is rosszul aludtam. Ennek ellenére 3:30 előtt megébredtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél először a kötelező dolgokat csináltam meg, majd elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelés, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg. Ezeket a mozgásokat 10 perc alatt csináltam meg. A tircepszezés után a deltázást és a szír égetőt végeztem el. Az erősítés után, amit a szabadban teljesítettem az uszodában folytattam az edzésemet. A gladiátorból egy sorozatot csináltam meg, majd a hasazás 5 x 1 perces póz kitartásának elvégzése után az ugrálókötelezés következett. Ezt a mozgást nagyon régen csináltam, ennek ellenére megállás nélkül leugráltam az 500 darabot. Egy másik régen csináltam mozgás következett, a 4 ütemű fekvőtámasz. Ezt a mozgást is teljesítettem. Majd lefutottam a medence körül a 3 kilométert. Csak lefutottam a távot, nem figyeltem az időre. A futás után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 21,34 kilométert gyalogoltam le. Amikor hazaértem, azonnal megcsináltam az alkarozást is. Ezzel együtt a mai napon 18 edzésem volt. Ez a legtöbb mozgást, amit egyszerre elvégeztem. Ez annak köszönhető, hogy sikerült minden féle mozgást gyorsan és lendületesen végrehajtanom. A héten eddig összesen 52 edzésem volt. Ez 2-vel több, mint a napi 10 edzéses átlag. A hetem szépen alakul. De mivel nem leszek itthon nem tudom, hogy milyen lesz a hét hátra lévő része.

Szólj hozzá!

Címkék: futás felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2015999890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.