HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="https://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4630. *tolódzkodás*+[lábazás]+ßkitörésß +\felülés\+đtörzsemelésđ+÷oldalazás÷ +=itthoni erősítés= +&tricepszezés&+^deltázás^+ ˝zsír égető˝+{erősítés}+|gladiátor| +ĐhasazásĐ+°ugrálókötelezés°+×4 ütemű fekvőtámasz×+ ˘sétálás˘+¬alkarozás¬

2020.07.13. 18:47 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 30 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, erősítés: 6 x 100 darab erősítés saját testsúllyal, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 darab ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 17,44 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény élmény: Ma is korán keltem. Az óra csörgése előtt ébredtem és azonnal keltem is. Ez 3:30 előtt volt. Amint elkészültem, mentem dolgozni. A héten délelőttös leszek és így a reményeim szerint sokat tudok majd edzeni. Ezt a bejegyzést már a napján írom, nincs lemaradásom. A cégnél először a kötelező dolgokat csináltam meg, aztán elkezdtem edzeni. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg. Mivel éjjel hideg volt, ezért ezeket a mozgásokat a lehető leggyorsabban csináltam meg. A tricepszezést, a deltázást és a zsír égetőt a lezárt konditeremben végeztem el. Majd ismét a szabadban folytattam az edzésemet, az erősítéssel. Mivel még mindig hideg, hűvös volt, ezért ezt a mozgást is a lehető leggyorsabban teljesítettem. Az uszodában a gladiátorból egy sorozatot, a hasazásból 5 x 1 perces póz kitartást csináltam meg. Majd az ugrálókötelezés és a 4 ütemű fekvőtámasz következett. Az ugrálókötelezésben sokszor (legalább 4-5-szor) álltam le, vagy akadtam bele a kötélbe. Amikor ezekkel is végeztem, elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 17,44 kilométert gyalogoltam le. Amint hazaértem, azonnal megcsináltam az alkarozást. A mai napon 17 edzésem volt. Ez nagyon jó hét kezdés. Mivel ma hétfő van, ezért ráálltam a mérlegre. A testsúlyom 2,2 kilogrammal könnyebb, mint egy hete. A mai mérésemnél a mérleg 78,7 kilogrammot mutatott. A BMI-m is csökkent, mert 24,29-es lett az értékem. Szóval ez nagyon jó, csak ezt kellene folytatnom a héten is.

Szólj hozzá!

Címkék: felülés kitörés tolódzkodás gladiátor erősítés sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr2816002944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.