HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="https://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4632. *tolódzkodás* + [lábazás] + $kitörés$ + \felülés\ + đtörzsemelésđ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ +|gladiátor| + ĐhasazásĐ + ˘sétálás˘ + ¬alkarozás¬

2020.07.15. 17:15 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 30 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal,  deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, sétálás: a munkaidőm alatt 20,68 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma reggel is 3:30-kor keltem. Az óra csörgésére ébredtem, azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél elsőként a kötelező dolgokat végeztem el és utána edzettem egyet. A tolódzkodást, a lábazást, a kitörést, a felülést, a törzsemelést, az oldalazást és az itthoni erősítést kint a pavilonban csináltam meg, bemelegítésként. Mivel ma éjjel is hideg volt, ezért a bemelegítést meghajtottam. Aztán mentem a konditerembe, ahol a tricepszezést, a deltázást és a zsír égetőt végeztem el. Sajnos az erősítés helyszínén, a szabadban csőtörés volt és ígx nem tudtam teljesíteni a saját testsúlyos erősítés 6 x 100 darabját. Ezzel viszont ki is estem a megszokott lendületből, mert a zsír égető után már csak a gladiátort és a hasazást csináltam meg. Ugyan jó pár perccel korábban végeztem az edzésemmel, de nem végeztem el az ugrálókötelezést és a 4 ütemű fekvőtámaszt. Így a mai napon "csak" 14 edzésem volt. Ezzel együtt a héten eddig összesen 48 edzésem volt. Ez pontosan napi 16 edzéses átlagnak felel meg. Ez egészen jó, már ami az edzés átlagomat illeti.

Szólj hozzá!

Címkék: felülés kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr9316007390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.