HTML

The Coach

Küzdelmem, a sportolói múlt ellenére a kilók ellen, több fronton! Úgy is írhatnám, hogy feleslegessé vált, megunt zsírtartalékaimat, áron alul értékesíteném! Minden megoldás érdekel!

Naptár

október 2020
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Weboldalak

Ajánlatok

Friss topikok

HTML doboz

<a href="http://sport-kiraly.blog.hu/" target="_blank"> <img style="border: none;" src="https://m.blog.hu/sp/sport-kiraly/image/sport_kiraly.jpg" alt="" height="70" width="200"> </a>

Nr. 4641. *tolódzkodás* + [lábazás] + ßkitörésß + \felülés\ + đtörzsemelésđ + ÷oldalazás÷ + =itthoni erősítés= + &tricepszezés& + ^deltázás^ + ˝zsír égető˝ + |gladiátor| + ĐhasazásĐ + °ugrálókötelezés° + ×4 ütemű fekvőtámasz× + ˘sétálás˘+ ¬alkarozás¬

2020.07.24. 17:44 Gabbá

Tolódzkodás: 1 x 100 darab tolódzkodás, lábazás: 1 x 20 darab láb emelés, kitörés: 1 x 60 darab gyakorlat, felülés: 2 x 20 darab felülés, törzsemelés: 1 x 30 darab törzsemelés, oldalazás: 2 x 50 darab oldal erősítés, itthoni erősítés: 1 x 300 darab karhajlítás, tricepszezés: 1 x 50 darab tricepsz erősítés 20 kilogrammos súllyal, deltázás: 2 x 100 darab delta izom erősítés 1-1 kilogrammos súllyal, zsír égető: 1 sorozat, gladiátor: 1 sorozat, hasazás: a has izom erősítő póz kitartása 5 x 1 percig, közte 10 másodperces pihenőkkel, ugrálókötelezés: 1 x 500 ugrálás kötéllel, 4 ütemű fekvőtámasz: 1 x 50 darab 4 ütemű gyakorlat, sétálás: a munkaidőm alatt 19,51 kilométert gyalogoltam le, alkarozás: 2 x 2 x 50 darab alkar erősítés.

Megjegyzés, vélemény, élmény: Ma hajnalban is 3:30-kor keltem. Tegnap korán lefeküdtem és az éjszakát végig aludtam. Az óra csörgése előtt valamivel ébredeztem. Aztán, amikor az órám megszólalt azonnal keltem, készülődtem és mentem dolgozni. Bent a cégnél a kötelező feladatokat csináltam meg, majd elkezdtem edzeni. Ahogy eddig mindig most is a pavilonban kezdtem az edzésemet. A tolódzkodás 100 darabját, a lábazás 20 darabját, a kitörés 60 darabos sorozatát, a felülés 40-esét, a törzsemelés 30 darabját, az oldalazás 100-as sorozatát és az itthoni erősítés 300 darab karhajlítását kint a pavilonban csinálta mmeg, bemelegítésként. Amikor ezzel a hét mozgással végeztem már izzadtam is. A tricepszezésből 50 darabot végeztem el, 20 kilogrammos súllyal. A deltázásból 20 darabot teljesítettem, majd a zsír égetőből egy sorozatot csináltam meg. Ahogy a gladiátorból is. A hasazás 5 x 1 perces pózkitartása után az ugrálókötelezés következett. Ebben a mozgásban mindössze kétszer akadtam bele, vagy léptem rá a kötélre. A 4 ütemű fekvőtámasz 50 darabja után elkezdtem dolgozni. A munkaidőm alatt 19,51 kilométert gyalogoltam le. Amint hazaértem a munkából azonnal elvégeztem az alkarozás 200 darabját. Ezzel együtt a mai napon 16 edzésem volt. A héten eddig összesen 50 edzésem volt. Ez pontosan napi 10 edzéses átlagnak felel meg. A hetem jól alakul, de még hátra van belőle két nap.

Szólj hozzá!

Címkék: felülés kitörés tolódzkodás gladiátor sétálás hasazás ugrálókötelezés 4 ütemű fekvőtámasz zsír égető oldalazás itthoni erősítés lábazás tricepszezés deltázás alkarozás törzsemelés

A bejegyzés trackback címe:

https://thecoach.blog.hu/api/trackback/id/tr5516076072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.